piątek, 10 czerwca 2016

Nasze słoneczko już dwa latka z nami...





Moja kochana Anusiu... cóż mogę Ci dziś powiedzieć ?  Że jesteś osobą, którą kocham najbardziej na świecie? To już wiesz, bo mówię Ci to za każdym razem, kiedy kierujesz do mnie swój uśmiech, swoje rączki <3 Że jesteś najdzielniejszą dziewczynką na świecie? To też wiesz, bo każdego dnia pokazujesz, że masz więcej siły i determinacji w walce niż ja ze zwykłą błahostką... moja kochana Anusiu, jesteś tak małą osóbką a już tyle mnie nauczyłaś... żebym się nie martwiła głupotkami, żeby czerpała z życia całymi garściami, żebym się nie bała być <3 Kruszyneczko...a może powinnam Ci powiedzieć, że jesteś moją siostrą i przyjaciółką w jednym ?

Kocham Cię jak siostrę,  traktuje Cię jak siostrę,  jesteś moja siostra :* Ależ z tej mamy żartowniś, dać dwójce swoich dzieci tak samo na imię...

I przyjaciółkę,  bo mogę Ci wszystko powiedzieć,  Bo zawsze mnie wspierasz i kibicujesz,  bo zawsze jesteś ze mną.

Tak bardzo Cię kochamy,  wszystko byśmy dla Ciebie zrobili.... oddałabym wszystko żebyś mogła kiedyś powiedzieć do mnie "ciocia choć się ze mną pobawić " i ciągnęła mnie za rękę w stronę pokoiku :( oddałabym wszystko aby Twoja mamusia mogła Cię odprowadzać do przedszkola,  żebyś po przyjściu mogła powiedzieć "mamo bo Zosia zabrała mi lalkę" albo "mam chłopaka,  ma na imię Kacperek,  dziś się całowaliśmy"  oddałabym wszystko żebyśmy  kiedyś mogły porozmawiać o wszystkim na wszystkie tematy.... Nie patrzyłabym na różnicę wieku bo to się nie liczy,  każdy problem to jest przecież problem.  Anusia porozmawiać o chłopakach,  wypłakać się,  pośmiać,  poplotkować,  pooglądać razem filmy,  żebyś kiedyś mogła do mnie przyjechać... oddałabym wszystko za to,  za takie rzeczy. Oddałabym wszystko za Ciebie moje słoneczko...

Jesteś już z nami dwa latka,   10 czerwiec,  wspaniała data dla wszystkich którzy kochają Cię najbardziej na świecie.  Płakałam ze szczęścia, dostałaś moje imię... tak strasznie się cieszyłam, że jesteś już razem z nami...  dziś oprócz łez szczęścia pojawiają się też łzy bezradności..ale one miną,  Nie martw się, mamy tyle siły, że to wszystko pokonamy... razem z wszystkimi przyjaciółmi Mróweczko  <3 

W dniu Twoich urodzin życzę Ci samych wspaniałości,  zdrowia słoneczko,  multum cudów w Twoim pięknym życiu  abyś nigdy nie zapomniała że pomimo choroby warto się bawić i cieszyć :* abyś w kolejne urodziny sama zdmuchnęła świeczki,  sama powiedziała dziękuję,  sama krzyknęła w parku "kocham moją mamusie!!! "... ileż Aniu ja bym za Ciebie oddała,  tak bardzo Cię kocham i nigdy nie przestanę  jesteś moim serduszkiem,  moim skarbem,  moją kruszynka  trwaj,  bądź,  walcz i WYGRAJ  bądź zdrowa,  życzę Ci tego najbardziej na świecie moje kochanie :* Kocham Cię wczoraj,  dziś i jutro! Spełnienia marzeń moja księżniczko <3
                                              Twoja ciocia, siostra i przyjaciółka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz